Meniu

Renginys

Atviroji paskaita: „Managerial Challenges of Becoming Customer Centric“

2019-04-11

 ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Vadovų mokykla maloniai kviečia dalyvauti prof. dr. Joe M. Ponso paskaitoje „Managerial Challenges of Becoming Customer Centric“.

ISM universitete viešėsiantis profesorius vadovauja strateginių rinkodaros projektų kūrimo ir vystymo paslaugas teikiančiai kompanijai „AXIOMA Marketing Consultants“. J. M. Ponsas kartu su bendraautoriais yra parengęs ne vieną vadovų mokymuose ir studijose nagrinėjamą verslo atvejį, aktyviai pardavimų ir rinkodaros strategijos klausimais konsultuoja visame pasaulyje veikiančias kompanijas, padeda nustatyti strateginius įmonių prioritetus, pagerinti pardavimų ir rinkodaros veiklų koordinavimą, taip pat pasirinkti tarptautines rinkas verslo plėtrai.  

Ilgametę konsultacinę patirtį sukaupęs profesorius yra dėstęs Bostono Babsono koledže (angl. Boston Babson College), IESE verslo mokykloje (angl. IESE Business School), Virdžinijos universiteto Dardeno verslo mokykloje (angl. University of Virginia: Darden School of Business), INSEAD verslo mokykloje (angl. INSEAD Business School). Ilgametės akademinės ir konsultacinės karjeros metu prof. dr. Joe M. Ponsas dirbo su tokiomis tarptautinėmis kompanijomis, kaip „Henkel“, „Electrolux“, „World Bank“, „Deutsche Bank“, „Telefonica“, „Omnicon“, „ABN Amro Bank“.

Renginio laikas: balandžio 11 d. 17:30 val.

Renginio vieta: ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, III rūmai, 114 b auditorija.

Renginys nemokamas. REGISTRACIJA būtina. 

Renginys vyks anglų kalba.

Daugiau informacijos: vadovams@ism.lt