Meniu

Asmeninio įvaizdžio stiprinimas socialinėje erdvėje

Asmeninis prekės ženklas – neatsiejama kiekvieno vadovo dalis. Sėkmingas jo vystymas prasideda tikslų  išsigryninimu ir savianalize, siekiamo pozicionavimo nusistatymu. Kiek vėliau pradedama galvoti apie turinį, konkrečius kanalus, komunikaciją ir kitus profesiniams tikslams pasiekti reikalingus elementus. Šie mokymai padės išsigryninti visus šiuos prekės ženklo kūrimo ir vystymo komponentus bei susidaryti jų įgyvendinimo planą.

 Jeigu apie mokymus norite sužinoti daugiau, registruokitės ČIA.


KAM SKIRTA?

Aukščiausios ir vidurinės grandies vadovams, startuolių, smulkių ir vidutinių organizacijų vadovams.

PROGRAMOS VERTĖ JUMS:

  • suprasite, kas yra asmeninis prekės ženklas ir įsigilinsite į jo kuriamas vertes;
  • suformuosite individualias gaires sau pagal asmeninio prekės ženklo principus;
  • išsigryninsite ir aprašysite kaip siekiate save pozicionuoti socialinėje erdvėje;
  • išmoksite atsirinkti siekiamo asmeninio įvaizdžio formavimui reikalingus kanalus;
  • išmoksite formuoti sau aktualias turinio komunikacijos temas;
  • nusistatysite asmeninius rodiklius (KPIs) savo asmeninio prekės ženklo komunikacijai.

PROGRAMOS VERTĖ JŪSŲ ORGANIZACIJAI:

  • gautos žinios organizacijos vadovams padės siekti ne tik asmeninių profesinių, bet ir organizacinių tikslų – didinti pasitikėjimą įmone, plėsti žinomumą ir matomumą, skatinti susidomėjimą organizacijos produktais ir paslaugomis;
  • programos turinį įsisavinę vadovai supras komunikacijos vertę, gebės patys efektyviai perteikti norimą žinią ir informaciją, todėl komunikacijos planavimo procesas vyks daug sklandžiau ir paprasčiau;
  • individualūs vadovų asmeninio įvaizdžio formavimo planai sustiprins organizacijos komunikaciją;
  • kompanijos patikimumas išaugs ir individualiame, ir organizacijos lygmenyje;
  • vadovas išmoks kryptingai komunikuoti socialinėje erdvėje ir taip sustiprins savo pozicijas profesionaliausių potencialių darbuotojų pritraukimo procese.

LEKTORĖ:

Dr. Dominyka Venciūtė
ISM universiteto Verslo vadybos ir rinkodaros programos direktorė, dėstytoja, asmeninio prekės ženklo ir rinkodaros konsultacijų projekto „Persona Cognita“ įkūrėja.

Programoje numatyti svečiai – savo asmeninį prekės ženklą vystantys vadovai.

 

 

Dėstytoja apie asmeninį prekės ženklą spaudoje: „Asmeninio prekės ženklo DNR", „Stiprus asmeninis prekės ženklas: 12 turinio kūrimo patarimų", „Asmens prekės ženklas: geresnio supratimo link".

DATA:                               INVESTICIJA:                                     

Kovo 4-5 d. 9.00-16.30 val., 2020              550 EUR

 Daugiau informacijos: el. paštu vadovams@ism.lt bei tel.+370 61301131

 Jeigu apie mokymus norite sužinoti daugiau, registruokitės ČIA.

Jeigu apsisprendėte, kad mokymuose dalyvausite, juos nusipirkti galite per „Paysera” sistemą.

Renginio metu bus fotografuojama ir/ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.