Meniu

Funkciniai maisto produktai: vartotojų pasirinkimus lemiantys veiksniai

 

Projektas yra finansuojamas Lietuvos mokslo tarybos pagal programą “Parama Lietuvos–Japonijos projektams skatinti”

Projekto tikslas ir abstraktas

Funkciniai maisto produktai žada vartotojams tam tikrų tikslinių fiziologinių funkcijų pagerinimą ir tampa šiuolaikinės dietos pagrindu. Projektu siekiama prisidėti prie tolesnio funkcinio maisto tyrimų nomologinio tinklo ir apibrėžti svarbias charakteristikas bei mechanizmus, lemiančius funkcinio maisto priimtinumą. Šių klausimų tyrimas yra svarbus rinkodarai, nes atskleidžia papildomus vartotojų elgseną paaiškinančius veiksnius ir padeda priimti sprendimus dėl verslo strategijos, marketingo ar gamybos pokyčių. Su funkciniu maistu susijusios elgsenos supratimas gali padėti Europos Sąjungos bei nacionalinės politikos formuotojams tobulinti atitinkamų norminių aktų reikalavimus.

Projekto tikslas yra sukurti supratimą, kas įtakoja vartotojų preferencijas funkcinio maisto atžvilgiu, patikrinti kognityvinius mechanizmus lemiančius funkcinio maisto pasirinkimą ir jų ryšį su rūpinimuisi sveikata; taip pat apibrėžti ribinės sąlygos, pavyzdžiui, tiriant licencijavimą ar halo efektus funkcinio ir kasdieninio maisto pasirinkime.

Projektas įgyvendinamas bendradarbiaujant su mokslininkais iš Čiba ir Tokijo universitetų (Japonija).

Akronimas: FuncFood
Projekto Nr. LJB-2/2016
Projekto trukmė: 2016 04 01 – 2018 03 31
Projekto biudžetas: 79 915 eurų
Projekto vadovė: doc. Dr. Justina Gineikienė