Meniu

Inovacijų kultūra organizacijoje ir „design thinking"

Programa skirta kūrybiškumo įgūdžių stiprinimui bei inovacijų kultūros organizacijoje auginimui. Gilindamiesi į design thinking metodus išmoksite originaliai spręsti verslo problemas ir atskleisite savo asmeninį ar įmonės kūrybiškumo potencialą. Programa grįsta patyrimo principu – tarpusavyje derinama teorija, kūryba, emocijos, žinios, judesys.

Jeigu apie mokymus norite sužinoti daugiau, registruokitės ČIA.


KAM SKIRTA PROGRAMA?

Aukščiausios ir aukštesniosios grandies vadovams, startuoliams, kūrybiškiems vadovams.

VERTĖ JUMS:

  • gebėsite pradėti ir skatinti inovacijų kultūrą įmonėje;
  • versle patirtas kūrybiškumo sėkmes ir nesėkmes pajėgsite išnaudoti kuriant vertę;
  • išsigryninsite Jūsų kūrybiškumą skatinančius ir slopinančius veiksnius;
  • išmoksite mąstyti nestandartiškai ir originaliai;
  • susipažinsite su design thinking metodais ir taikysite juos savo organizacijos kontekste.

PROGRAMOS VERTĖ JŪSŲ ORGANIZACIJAI:

  • sustiprės organizaciniai gebėjimai kurti ir inovuoti;
  • išaugs darbuotojų motyvacija inicijuoti ir įgyvendinti kūrybiškus sprendimus;
  • dėl sustiprėjusios inovacijų ir kūrybiškumo kultūros, padidės įmonės konkurencingumas rinkoje; 
  • bus nustatytos stipriosios ir silpnosios kūrybiškumą Jūsų įmonėje veikiančios sritys.

LEKTORĖ:

Indrė Kontrimienė

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vizituojanti lektorė. Design thinking metodais įgyvendino daug praktinių projektų, kaip, pavyzdžiui, išskirtinė mokymuisi komandose ir kūrybai skirta erdvė ISM inovatorių bazė. Indrė yra klientų patirties (angl. Customer experience), design thinking, vartotojų skatinamo inovacijų proceso (angl. user-driven innovation process) mokymų trenerė. Design thinking proceso lektorė mokėsi Hasso Platnerio institute (angl. Hasso Platner Institute of Design) ir Stanfordo Universiteto Venture Lab Platformoje. Šį metodą praktikuoja ir Lietuvoje.  2016 metais ji įkūrė www.designthinking.lt internetinę svetainę. Nuo 2016 metų Indrė dirba „Tele2“ kompanijoje, kurioje ji atsakinga už naujos kartos salonų orientuotų į klientą koncepcijos sukūrimą ir įgyvendinimą bei už „Tele2“ prekybos tinklo rinkodarą. Šiuo metu Indrė gilina žinias kliento patirties ir elgesio psichologijos srityse. Nuolat veda kūrybingumo, inovacijų kultūros stiprinimo, kliento patirties, strategijos ir design thinking mokymų sesijas verslui.

 

DATA:                                                         INVESTICIJA:

Gegužės 8 ir 15 dienomis, 2020​                  550 EUR

Daugiau informacijos: el. paštu vadovams@ism.lt bei tel.+370 61301131

Jeigu apie mokymus norite sužinoti daugiau, registruokitės ČIA.

Jeigu apsisprendėte, kad mokymuose dalyvausite, juos nusipirkti galite per „Paysera” sistemą.

Renginio metu bus fotografuojama ir/ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.