Meniu

LiMA sertifikavimo projektas

Marketingo specialistų mokymų ir sertifikavimo projektas drauge su Lietuvos Marketingo asociacija

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, bendradarbiaudamas su Lietuvos Marketingo asociacija (LiMA), vykdo įvairaus lygmens marketingo specialistų pasirengimo kvalifikaciniams egzaminams mokymo programas ir egzaminus.

LiMA sertifikavimas pripažįstamas tarptautiniu mastu, akredituotas EMC (European Marketing Confederation), susietas su Europos kvalifikacijos struktūra (angl. European Qualification Framework).

Kiekvieną semestrą vykdomos šios mokymo programos:

  Kam skirta Trukmė ir forma Egzamino struktūra
LiMA A Sertifikuotas marketingo specialistas Pradedantiesiems bei pažengusiems marketingo specialistams, siekiantiems sistemiškai įtvirtinti marketingo žinias Mokymai: 64 akademinės val.

Egzaminas raštu: 45 uždari klausimai (testai) ir trys atvejo analizės, kuriomis remiantis užduodami atviri klausimai.

 

LiMA B Sertifikuotas marketingo vadovas Marketingo vadovams, aukštos kompetencijos marketingo specialistams, siekiantiems išlavinti sisteminius modelių taikymo įgūdžius problemos analizei ir marketingo sprendimams priimti
Mokymai: 32 akademinės valandos.
 
Taktinio marketingo plano rengimas konsultuojantis su vadovu – apie 2 mėnesius
Egzaminas raštu: atvejo analizė, kurios pagrindu reikia atsakyti į teorinius klausimus, analizuoti duomenis, priimti ir pagrįsti sprendimus.
 
Parengto taktinio marketingo plano gynimas komisijoje.

Detalesnė informacija apie marketingo specialistų sertifikavimo modelį, mokymų datas, programą, kainas, egzaminų reikalavimus, jau sertifikuotus marketingo specialistus pateikiama čia.

Dalyvių registracija vykdoma tik per Lietuvos Marketingo asociaciją.