Dominyka Venciūtė | ISM
Meniu

Dominyka Venciūtė
Trumpas aprašymas (mini CV): 

Dominyka įgijo dvigubą verslo vadybos ir analitikos (specializacija - rinkodara) bakalauro laipsnį ISM Vadybos ir ekonomikos universitete bei Edinburgo Napier universitete, vėliau studijas tęsė Erasmus universitete Roterdame. 2013 m. įsiliejo į ISM doktorantų gretas. Įgijusi patirties rinkodaros, komunikacijų, konsultavimo bei viešosios politikos analizės srityse, Dominyka nuo 2015 m. yra ISM universiteto Verslo vadybos ir analitikos programos direktorė.

Dominykos doktorantūros studijų mokslinio tyrimo tema – internetinės bei socialinių medijų rinkodaros įtaka naujų tarptautinių įmonių plėtrai. 

Publikacijos

Venciūtė, D. (2018). Social media marketing – from tool to capability.

Venciūtė, D. (2018). Social media marketing – from tool to capability. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai, 79, 131-145. doi:10.1515/mosr-2018-0009

Kazlauskaitė, R., Abramavičius, Š., Šarapovas, T., Gelbūda, M., Venciūtė, D.  (2015). Network Research on Internationalisation of Firms form the Emerging Economies: Literature Review and Propositions. 

Kazlauskaitė, R., Abramavičius, Š., Šarapovas, T., Gelbūda, M., & Venciūtė, D.  (2015). Network Research on Internationalisation of Firms form the Emerging Economies: Literature Review and Propositions. European Journal of Business and Economics, 10(1),  26-30.

Gelbūda, M., Kazlauskaitė, R. & Venciūtė, D. (2015). Towards the Vernonian Model: Internationalization Process of the Pure Internet Firm from one Emerging Economy to Another.

Gelbūda, M., Kazlauskaitė, R., & Venciūtė, D. (2015). Towards the Vernonian Model: Internationalization Process of the Pure Internet Firm from one Emerging Economy to Another, Proceedings of 4th European Business Research Conference, 9 - 10 April 2015, Imperial College, London, UK, ISBN: 978-1-922069-72-6.