Meniu

Naujiena

Kviečiame dalyvauti renginyje „Prekės ženklo kaita: priežastys ir iššūkiai"

Prekinio ženklo valdymas yra laikomas viena didžiausių kompanijos vertybių šiuolaikinėje, ypatingai konkurencingoje rinkoje. Ženklodara yra viena iš rinkodaros sudedamųjų dalių, o vartotojų sąmoningumas, teikiama pirmenybė vieno ar kito prekės ženklo atžvilgiu yra kompanijos sėkmingos rinkodaros strategijos vystymo dalis.

Renginio metu, „Biok labaratorija“ rinkodaros skyriaus vadovė Ieva Čepononė bei pakuotės dizaino ir ženklodaros „Étiquette“ dizaino strategė Valerija Žilėnienė diskutuos apie trijų prekės ženklų „Aras“, „Rasa“ ir „Biok“ sujungimą į vieną – „Kilig“. Viešnios diskusijos metu dalysis prekės ženklų sujungimo priežastimis bei iškilusiais iššūkiais.

Taip pat, renginio metu ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė doc. dr. Lineta Ramonienė dalysis įžvalgomis apie ateities perspektyvas tarptautinės rinkodaros srityje, suteiks informacijos apie ISM Tarptautinės magistrantūros Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos turinį bei atsakys į rūpimus klausimus.

Renginio metu, pranešimą apie prekės ženklų valdymą skaitys ir ISM Tarptautinės magistrantūros prekės žeklų valdymo kurso dėstytojas Andrius Grigorjevas. 

Tarptautinė rinkodara ir vadyba – ypatingai šiandieninėje rinkoje reikalinga studijų programa, kuri studentams suteikia ne tik teorines žinias, tyrimams reikalingus įrankius, bet ir praktinius įgūdžius. Anot Studijų kokybės ir vertinimo centro, Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programa yra viena pažangiausių visoje Lietuvoje, o didžiausiomis programos vertėmis yra įvardijama vizituojančių dėstytojų gausa, galimybė įgyti dvigubą diplomą viename iš tokių universitetų kaip BI Norvegijos verslo mokykla bei tai, kad programa suteikia visas svarbiausias tarptautinės rinkodaros išmanymui reikalingas kompetencijas.

Programos tikslas – suteikti žinias, įgūdžius ir inovatyvų požiūrį į tarptautinę rinkodaros vadybą. Didelis dėmesys skiriamas strateginiam planavimui, efektyviam rinkodaros išteklių panaudojimui, strateginiam prognozavimui ir pozicionavimui rinkoje. Studijų metu studentai supažindinami su rinkodaros komunikacijos priemonėmis, vartotojų poreikių patenkinimu sudėtingoje tarptautinio verslo aplinkoje bei Europos ir kitų šalių tarptautinių kompanijų patirtimi rinkodaros valdymo srityje. Ypatingas dėmesys skiriamas išsamiai rinkodaros vadybos strategijų analizei ir jų integracijai organizacijoje.

Sekite naujienas Facebook

Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite:

Tel. nr. (8 5) 212 3853, el.paštu: msc@ism.lt