Meniu

Renginys

Strateginės rinkodaros ir vertės inovacijų modulio dirbtuvės

2019-05-07

Informacinės modulių dirbtuvės - Sprendimams užtikrinti

 

„Vadovo darbas – spręsti pačius didžiausius ir pačius mažiausius klausimus. Vidutinio kalibro klausimai gali būti deleguojami.“ (K. Matsushita, „Panasonic“ įkūrėjas).

Atnaujintą strateginės rinkodaros ir vertės inovacijų modulį pristatančiose dirbtuvėse kviečiame dalyvauti bet kurios funkcijos ar lygmens vadovus, turinčius verslo vieneto vadovo ambicijų ir puoselėjančius sense of ownership požiūrį į savo organizaciją. Dirbtuvių metu drauge su modulio vadove Kristina Maikštėniene aptarsime, kaip netolimoje ateityje keisis strateginė rinkodara, tapdama daugialypių (angl. multi-sided) rinkų ir tinklų valdymo funkcija, taip pat sudarysime prioritetų sąrašą, kokius sprendimus jau šiandien privalote priimti JŪS.

Vakaro programoje:

  • Kodėl strateginė rinkodara bus vienas „didžiausių“ organizacijos klausimų artimiausią dešimtmetį (ir kodėl komunikacija, klaidingai tapatinama su rinkodara, bus „vidutinio“ kalibro, t. y., deleguotina veikla)?
  • Kodėl vertės inovacijų idėjos lems skaitmenizacijos investicijas, o ne atvirkščiai (ir kodėl daug organizacijų vis dar mąsto atvirkščiai)?
  • Kaip daugialypių (angl. multi-sided) rinkų bei tinklų strategijų išmanymas pavers Jus geidžiamiausiu valdybų bei vadovų komandų nariu?

Apie modulio vadovą

Kristina Maikštėnienė – ekspertė-konsultantė, vadybos magistrė (MBA, rinkodaros ir strategijos specializacija, JAV Northwestern University Kellogg School of Management), ekonomikos magistrė (finansų ekonomikos specializacija, Central European University & University of the State of New York), taikomosios matematikos magistrė (KTU Informatikos fakultetas). Stažavosi Wharton Business School, Harvard Business School, Stanford University, MIT, University of Chicago (JAV), Fudan University (Kinija), Singapore Management University, Copenhagen Business School ir kitose pasaulio verslo mokyklose. Keletą metų dirbo kompanijos „Procter&Gamble“ padaliniuose Rygoje ir Varšuvoje, nuo 1999 m. veda mokymus ir konsultuoja įvairių šalių verslo įmones rinkodaros strategijos ir tarptautinių rinkų plėtros klausimais.

Kristina per praėjusius metus skaitė septynis skirtingus pranešimus vertės inovacijų, platformų valdymo ir tinklų ekonomikos temomis viso pasaulio universitetuose (MIT Massachusetts Institute of Technology, Stanford, Warwick, Fordham) bei trijuose žemynuose vykusiose akademinėse konferencijose. Nuo 2000 iki 2019 m. pavasario vadovavo ISM „Rinkodaros strategijos ir valdymo“ moduliui, kurį naujasis „Strateginės rinkodaros ir vertės inovacijų“ modulis pakeis nuo 2019 m. rudens.

Renginys skirtas vadovams, besidomintiesiems ISM Vadovų magistrantūros studijomis.

Laikas: 2019 m. gegužės 7 d. 18:00 val., numatoma trukmė – iki 2 val.

Vieta: ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, 412 aud.

Renginys nemokamas, bet registracija būtina.

Registraciją į mokomąsias dirbtuves rasite čia.

Visas modulių dirbtuvių datas rasite čia.