Meniu

Indrė Pikturnienė
Telefonas: 
+370 5 2123960
Trumpas aprašymas (mini CV): 

Doc. dr. Indrė Pikturnienė verslo vadybos magistrantūrą baigė Vilniaus Universitete ir Lundo Universitete (Švedija). Po doktorantūros studijų Vilniaus Universitete apgynė socialinių mokslų daktaro disertaciją Kauno Technologijos universitete. Nuo 2010 m. dirba ISM Vadybos ir ekonomikos universitete docente, dėsto Rinkodaros principus ir Vartotojų elgseną, vadovauja studentų praktikos ataskaitų rengimui, bakalauro ir magistro darbams įvairiose studijų programose. Yra baigusi International Management Teachers Academy (IMTA). Dėstytoja turi daug tarptautinės dėstymo patirties trumpalaikiuose mainų vizituose ir vasaros stovyklose. Nuo 2016 m. vadovauja Lietuvos Marketingo asociacijos inicijuotam marketingo profesionalų mokymo ir sertifikavimo projektui iš ISM pusės.  

Pagrindinės tyrimų ir dėstymo sritys:
 - Rinkodara ir vartotojų elgsena.

 

Publikacijos

Gagarina, A., & Pikturniene, I. (2016). Risk related behaviour under different ambient scent conditions. 

Gagarina, A., & Pikturniene, I. (2016). Risk related behaviour under different ambient scent conditions. Trends Economics and Management, 10(26), 21-29.

Pikturnienė, I., & Bäumle, G. (2016). Predictors of recycling behaviour intentions among urban Lithuanian inhabitants.

Pikturnienė, I., & Bäumle, G. (2016). Predictors of recycling behaviour intentions among urban Lithuanian inhabitants. Journal of Business Economics and Management, 17(5), 780-795. (2016 Impact factor - 0.968)

Gagarina A., & Pikturnienė I. (2015).The Effect of Ambient Scent Type and Intensiveness on Decision Making Heuristics.

Gagarina A., & Pikturnienė I. (2015) The Effect of Ambient Scent Type and Intensiveness on Decision Making Heuristics. ICEM2015: International Scientific Conference Economics & Management, Kaunas University of Technology, Kaunas. May 06-08. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 213(1), 605-609.

Pikturnienė, Indrė; Vasiliauskaitė, Eglė. Differences in attitudes towards corporate social responsibility between Lithuanian and Swedish consumers.

Pikturnienė, Indrė; Vasiliauskaitė, Eglė. Differences in attitudes towards corporate social responsibility between Lithuanian and Swedish consumers. European J. Cross-Cultural Competence and Management, 2012, Vol. 2, Nos. 3/4, p. 236-251.