Meniu

Lineta Ramonienė
Telefonas: 
+370 5 2123960
Trumpas aprašymas (mini CV): 

Dr. Lineta Ramonienė užima docentės pareigas ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Ji yra Magistrantūros Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė. Ji specializuojasi strateginio valdymo ir rinkodaros srityse ir daugiau kaip penkiolika metų dėsto, kuria ir plėtoja verslo programas. Lineta taip pat aktyviai konsultuoja įmones strateginio valdymo ir rinkodaros srityse. Ji aktyviai dalyvauja tarptautinėse konferencijose ir skaitė pranešimus daugiau nei dešimt pasaulio šalių. Lineta šiuo matu yra Amerikos rinkodaros asociacijos (American Marketing Association, AMA) narė. Pastaraisiais metais stažavosi IESE Business School (Ispanija), University of Chicago Booth School (JAV), University of South Florida (JAV), University of Leuven (Belgija), ir University of Twente (Nyderlandai). 

Publikacijos

Ramonienė, L., Alonderienė, R., & Perednė, A. (2016). Characteristics and Rationales of Organizational Missions in Lithuania.

Ramonienė, L., Alonderienė, R., & Perednė, A. (2016). Characteristics and Rationales of Organizational Missions in Lithuania. Proceedings of the II Research Workshop: Missions, leadership and sustainability. 95-107, UIC, Barcelona: OmniaScience. ISBN: 978-84-944673-8-7.

Ramonienė, L.; Petrulytė; E.; Ivanauskienė, N. (2015). Web Atmospherics effect on intention to purchase: a Case of online apparel stores.

Ramonienė, L., Petrulytė, E., Ivanauskienė, N. (2015) Web Atmospherics effect on intention to purchase: a Case of online apparel stores. Proceedings of the Academy of Marketing Science Annual Conference, 2015. Denver, Colorado, USA. 22 p.

Ivanauskienė, N., Auruškevičienė, V., Ramonienė, L., & Škudienė, V. (2015). The Relationship among E-Marketing Strategy and Success of Internationalization Process of the SMEs in Emerging Economies. 

Ivanauskienė, N., Auruškevičienė, V., Ramonienė, L., & Škudienė, V. (2015). The Relationship among E-Marketing Strategy and Success of Internationalization Process of the SMEs in Emerging Economies. European Journal of Business and Economics. 10(2),  11-15.

Ramonienė, L., Šukeviciūtė, L., Škudienė, V. (2015). Internationalization enabled by internetization: e-marketing approach.  

Ramonienė, L., Šukeviciūtė, L., & Škudienė, V. (2015). Internationalization enabled by internetization: e-marketing approach.  Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai, 74, 85-102.

Škudienė, Vida; Auruškevičienė, Viltė; Ivanauskienė, Neringa; Ramonienė, Lineta. The internationalization and e-marketing adoption of emerging economy SMEs.

Škudienė, Vida; Auruškevičienė, Viltė; Ivanauskienė, Neringa; Ramonienė, Lineta. The internationalization and e-marketing adoption of emerging economy SMEs. International Journal of Liberal Arts and Social Science. 2014, Vol. 2, No. 2, p. 110- 126. ISSN: 2307-924X. Prieiga per internetą: www.ijlass.org

Gorbatenko, Olena; Ramonienė, Lineta. Managing occupational stress in human service nonprofit organizations in Mykolaiv, Ukraine.

Gorbatenko, Olena; Ramonienė, Lineta. Managing occupational stress in human service nonprofit organizations in Mykolaiv, Ukraine. Organizations and Markets in Emerging Economies. Vilnius: VU leidykla, 2013, Vol. 4, No. 2(8), p. 64-96. ISSN 2029-4581. Available from: http://www.om.ef.vu.lt/index.php?item_id=5.

Beresnevičiūtė, V.; Katiliūtė, E.; Ramonienė, L. Valuckienė, J. Longitudinio Lietuvos švietimo lyderystės raiškos tyrimo metodologija ir instrumentai.

Beresnevičiūtė, V.; Katiliūtė, E.; Ramonienė, L. Valuckienė, J. Longitudinio Lietuvos švietimo lyderystės raiškos tyrimo metodologija ir instrumentai. Longitudinio Lietuvos švietimo lyderystės raiškos kaitos tyrimo metodologijos ir instrumentų tyrimas. ŠMM Švietimo aprūpinimo centras, 2012, 91 p. ISBN ISBN 9789955884507. Available from: http://www.lyderiulaikas.smm.lt/lt/biblioteka/moksliniai-darbai/tyrimai/....

Ramoniene, L., Lanskoronskis, M. (2011). Reflection of higher education aspects in the conception of national competitiveness.

Ramoniene, L., Lanskoronskis, M. (2011). Reflection of higher education aspects in the conception of national competitiveness. Baltic Journal of Management, Vol. 6, No. 1, p. 124-139. ISSN 1746-5265.

Lanskoronskis, M., Ramonienė, L., Baršauskas, P. (2009). Innovative Research Management as a Tool for Institutional Competitiveness.

Lanskoronskis, M., Ramonienė, L., Baršauskas, P. (2009). Innovative Research Management as a Tool for Institutional Competitiveness. Baltic Journal of Management, Emerald Group Publishing Limited. Vol. 4, No 3, p. 353-368. ISSN 1746-5265.

Kriščiūnas, K., Ramonienė, L. (2008) Frandrijos mokslinių tyrimų vadybos apžvalga. p. 106-127.

Kriščiūnas, K., Ramonienė, L. (2008) Frandrijos mokslinių tyrimų vadybos apžvalga. p. 106-127. // Išskirtinių mokslinių tyrimų vadyba: monografija / Edited by Petras Baršauskas. Kaunas: ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, 259 p. ISBN 9789955792048.

Antanavičiūtė, V., Lanskoronskis, M., Ramonienė, L. (2008) Suomijos mokslinių tyrimų vadybos apžvalga. p. 43-63.

Antanavičiūtė, V., Lanskoronskis, M., Ramonienė, L. (2008) Suomijos mokslinių tyrimų vadybos apžvalga. p. 43-63. // Išskirtinių mokslinių tyrimų vadyba: monografija / Edited by Petras Baršauskas. Kaunas: ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, 259 p. ISBN 9789955792048.

Lanskoronskis, M., Ramoniene, L. (2006) Managing Change in the European Higher Education – What Instruments to Choose?

Lanskoronskis, M., Ramoniene, L. (2006) Managing Change in the European Higher Education – What Instruments to Choose? Proceedings of Modern Management Research in the Context of European Research Area (ERA) conference, Kaunas, Lithuania, 2006 September 15-17. p.1-16. ISBN 978-9955-9874-4-4.

Baršauskas, P.; Kriščiūnas, K.; Jesen, H.P.; Kazlauskaitė, I.; Lanskoronskis, M.; Markevičienė, R.; Ramonienė, L.; Turauskas, L. (2007) Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo pasaulinė praktika ir jos taikymo Lietuvoje gairės.

Baršauskas, P.; Kriščiūnas, K.; Jesen, H.P.; Kazlauskaitė, I.; Lanskoronskis, M.; Markevičienė, R.; Ramonienė, L.; Turauskas, L. (2007) Aukštojo mokslo tarptautiškumo skatinimo pasaulinė praktika ir jos taikymo Lietuvoje gairės. Kaunas: ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas. 216 p. ISBN 978-9955-9874-5-1.

Lanskoronskis M., Ramonienė L., Grebliauskas, A. (2007) Aukštojo mokslo kokybės fenomeno genezė. p. 13-43.

Lanskoronskis M., Ramonienė L., Grebliauskas, A. (2007) Aukštojo mokslo kokybės fenomeno genezė. p. 13-43. // Lietuvos aukštojo mokslo kokybės parametrų modeliavimas / Edited by Virginijus Kundrotas, Laužackas Rimantas, Zigmas Lydeka, Asta Pundzienė. Kaunas: ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, 184 p. ISBN 978-9955-9874-6-8.