Meniu

Renginys

Vartotojas karantine ir po jo: ar jis vis dar mano?

2020-05-14

Karantine vartotojus įkalinusi krizė keičia jų vartojimo įpročius. Ekonominė padėtis, nerimas dėl savo ir visuotinės sveikatos, apribotas mobilumas, uždaryti pardavimo kanalai supurtė visą vartojimo elgseną. Verslai nerimauja dėl disponuojamų pajamų ir atitinkamai vartojimo sumažėjimo, keičiasi ir pati vartojimo psichologija. Net išėję iš karantino, vartotojai nebebus tokie, kokie buvo.

Tačiau žvelgti į rinką kaip į sumažėjusį pyragą, iš kurio dalinsimės riekes, panašias į anksčiau buvusias proporcijas, būtų nedovanotina trumparegystė. Kaip elgiasi skirtingi individualių vartotojų (B2C) segmentai, pirkdami įvairių kategorijų prekes, kaip jose laikosi prekių ženklai? Kokius vartotojus verslas gali išlaikyti, kuriuos greičiausiai praras? Kokios vartojimo tendencijos būdingos krizėms, ir kuo ypatinga ši? Ar galima prognozuoti pokyčius ir būti jiems pasiruošus? Apie tai pokalbyje su ISM Executive School bendruomene. 

Diskusijoje dalyvaus:

Dr. Eleonora Šeimienė, ISM Marketingo tyrimų dėstytoja, KOG instituto direktorė

Simas Tamošiūnas, AB „Vilniaus pergalė“ finansų direktorius ir valdybos narys, Vadovų magistrantūros magistrantas

Julius Petrašiūnas, UAB „Orkla Care“ generalinis direktorius, Vadovų magistrantūros alumnas

Rasa Bakutytė, UAB „Švyturys-Utenos alus" Vilniaus regiono pardavimų ir plėtros vadovė Horeca, Vadovų magistrantūros magistrantė

Rasa Daunoravičienė, AB „Audimas“ Marketingo ir pardavimų vadovė

 

Moderuoja: Prof. Dr. Indrė Pikturnienė, Vadovų magistrantūros programos direktorė, marketingo ir vartotojų elgsenos dėstytoja, LiMA sertifikavimo projekto vadovė.

VIDEO ĮRAŠAS