Meniu

Naujiena

Prof. dr. V. Škudienė išleido monografiją, kuria susidomėjo pasaulinio garso leidykla

Prof. dr. Vidos Škudienės, ISM Inovacijų ir technologijų vadybos magistrantūros programos direktorės, bei kolegų inovacijų krypties tyrimai nugulė į kelis šimtus puslapių ir „Edward Elgar” leidyklos buvo išspausdinti monografijoje „Innovation Management. Perspectives from Strategy, Product, Process and Human Resources Research“.  

Ši knyga skirta tiems, kurie siekia giliau pažvelgti į inovacijų valdymą, atnaujinti ir sustiprinti savo žinias bei šioje srityje plėtoti savo kompetencijas ir ekspertiškumą.

„Vadovaudama Inovacijų ir technologijų vadybos programai turėjau galimybę susipažinti ir į savo komandą pasikviesti dėstytojus iš viso pasaulio: Japonijos, Kinijos, Prancūzijos, JAV, Brazilijos ir Danijos. ISM universiteto dėstytojų ir užsienio kolegų žinios, unikali informacija ir modernus pateikimas įkvėpė ir studentus, kurie pradėjo intensyviau domėtis inovacijų galimybėmis, ieškoti, tirti ir atlikti baigiamuosius darbus stebindami atradimais ir gautomis netikėtomis išvadomis. Unikali Inovacijų ir technologijų vadybos programa paskatino studentus ir dėstytojus atlikti šiuolaikiškus aukšto mokslinio ir praktinio lygio tyrimus. Ilgainiui šie tyrimai pavirto straipsniais ir nugulė į monografiją, kuria susidomėjo bei išleido pasaulinio garso leidykla”, – sako knygos autorė prof. dr. V. Škudienė. 

Knyga buvo ruošiama keletą metų. Jos turinys grįstas profesorės vadovaujamos Inovacijų ir technologijų vadybos programos logika. Inovacijos nagrinėjamos per 4 perspektyvas: strategiją, produktų inovaciją, procesų inovaciją ir žmogiškųjų resursų inovacijas atspindinčias Europos, JAV, Japonijos, Kinijos ir Brazilijos inovacijų vystymo patirtį ir tendencijas.

Naujovėmis besidomintiems skaitytojams pateikiami šiandiena aktualūs mokslininkų iš viso pasaulio tyrimai, įžvalgos, praktiniai patarimai bei atsakymai, kas lemia sėkmingą inovacijų diegimo procesą. Knyga bus naudinga siekiantiems suprasti inovacijų vadybą per įvairias kultūrines prizmes, o ieškantiems pasiteisinančios inovacijų strategijos – tai puikus įrankis ir pagalba. 

„Rašydama knygą siekiau pateikti turinį, kuris būtų naudingas akademikams, praktikams, o tuo pačiu puiki pagalba bei įkvėpimas studentams. Monografiją nuo šiol pasitelksiu ir Inovacijų vadybos kurso metu.  Be vertingos informacijos ir patarimų knygoje galima rasti ir siuntinių pristatymo bendrovės „UPS“ verslo atvejo analizę. Ji tarsi vienetas, kuris apjungia visą knygoje pateiktą medžiagą.  Studentams iš šio atvejo taip pat pateikiami klausimai, į kuriuos norėdami atsakyti jie turi pasitelkti knygos turinį ir sužinotą informaciją. Tad tai puikus žinių šaltinis bei mokymosi įrankis“, – sako prof. dr. V. Škudienė.