Meniu

Organizacijos strategijos atnaujinimas pasitelkiant kūrybiškumą

Pokyčių įgyvendinimas prasideda nuo platesnio, kitokio, netradicinio, nestandartinio požiūrio į problemą. Mokymų programa padės įvertinti įmonės strategiją per kūrybiškumo prizmę, besimokantieji bus skatinami į įmonės konkurencinį pranašumą pažvelgti iš šono ir naudojant naujausius design thinking metodus atnaujinti savo įmonės strategiją. Mokymų metu į įmonės stiprybes ir galimybes bus skatinama pažvelgti per novatoriaus prizmę bei susidaryti planą, kaip jas išnaudoti organizacijos augimui.

Jeigu apie mokymus norite sužinoti daugiau, registruokitės ČIA.


KAM SKIRTA PROGRAMA?

Aukščiausios grandies vadovams, nuolat mąstantiems, kaip atnaujinti organizacijos strategiją, kaip išgryninti konkurencinį pranašumą ir/arba jį atnaujinti.

PROGRAMOS VERTĖ JUMS:

  • suprasite, kodėl kūrybiškumas yra esminis strategijos elementas;
  • priimdami strateginius sprendimus ir siekdami sumažinti riziką išmoksite naudoti prototipavimą ir testavimą;
  • gebėsite atrinkti organizacijai ateityje vertę kursiančias strategines alternatyvas ir jas vertinti;
  • išmoksite idėjų generavimą skatinančių būdų;
  • išsigryninsite savo kliento tipą ir pagal jį koreguosite savo įmonės strategiją;
  • priimdami svarbius strateginius sprendimus išmoksite su komanda dirbti design thinking principu.

PROGRAMOS VERTĖ JŪSŲ ORGANIZACIJAI:

  • pasitelkus design thinking metodą bus įtvirtintas ir sustiprintas įmonės konkurencinis pranašumas;
  • įmonėje sustiprės kūrybiškumo kultūra;
  • organizacijoje sprendimų priėmimo procesas taps spartesnis ir sklandesnis;
  • įmonės inovacijų procesai vyks atsižvelgus į kliento poreikius;

LEKTORĖS​:

Eglė Songailienė

LCC Tarptautinio universiteto Inovacijų laboratorijos įkūrėja ir direktorė, lektorė, konsultantė,  verslumą skatinančių renginių ciklo „Mazgas” viena iš sumanytojų, „Klaipėda ID“ marketingo vadovė.

 

 

 

 

 

​Doc. dr. Lineta Ramonienė

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantūros programos direktorė, ISM mokymų programų verslui ir lyderiams vadovė. Ji specializuojasi strateginio valdymo, rinkodaros ir pokyčių valdymo srityse bei daugiau nei penkiolika metų dėsto, kuria ir plėtoja verslo programas. Lineta taip pat aktyviai konsultuoja įmones strateginio valdymo ir rinkodaros srityse. Šiuo metu ji yra Amerikos rinkodaros asociacijos (angl. American Marketing Association, AMA) narė. Pastaraisiais metais stažavosi IESE verslo mokykloje Ispanijoje (angl. IESE Business School), Čikagos universiteto Booth mokykloje Amerikoje (angl. University of Chicago Booth School), Pietų Floridos universitete JAV (angl. University of South Florida), Leauven universitete Belgijoje (angl. University of Leuven) ir Twente universitete Nyderlanduose (angl. University of Twente).​

Dėstytojos įžvalgas skaitykite straipsniuose „Produkto sėkmę gali lemti ir pakuotės kampų aštrumas bei spalva", „Verslo pastangas tapti socialiai atsakingam žlugdo netinkama rinkodara", „L. Ramonienė. Rinkai reikia naujos kartos konsultantų", „Kas lemia lietuviškų prekės ženklų populiarumą?", „Atskleidė, kas laukia rinkodaros profesionalų netolimoje ateityje".

 

DATA:                                          INVESTICIJA:                                          VIETA:

Birželio 5-7, nuo 9.00 - 16.30 val., 2020                       825 EUR                                                   PALANGA

Daugiau informacijos: el. paštu vadovams@ism.lt bei tel.+370 61301131​

Jeigu apie mokymus norite sužinoti daugiau, registruokitės ČIA.

Jeigu apsisprendėte, kad mokymuose dalyvausite, juos nusipirkti galite per „Paysera” sistemą.

Renginio metu bus fotografuojama ir/ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.