Nors organizacijų augimo galimybės beribės, tačiau priemonės joms pasiekti gali būti ribotos, jei organizacijoje trūksta globalaus požiūrio ir vartotojo perspektyvos. Tad ar strateginė rinkodara gali būti pagrindinis organizacijos augimo variklis? Kokias verslo problemas gali išspręsti strateginė rinkodara? Kiek organizacijos vadovas turi būti įsitraukęs į rinkodaros veiklą, kad ši būtų efektyvi ir duotų norimus rezultatus? Ką daryti, kad organizacijoje priimami sprendimai būtų grįsti vadovaujantis rinkodaros principais?„ISM Executive School“ kviečia pasikalbėti su rinkos ekspertais ir pasidalinti patirtimi bei įžvalgomis, kaip įgalinti rinkodaros funkciją, kad ši taptų jūsų organizacijos augimo varikliu. Diskusiją moderuos: Doc. Dr. Lineta Ramonienė, ISM Executive School Strateginės Rinkodaros modulio vadovė Įžvalgomis dalinsis: Toma Sabaliauskienė, NORD SECURITY, CMOLukas Yla, BOLT, Head of New Mobility, buvęs CITYBEE CEO ir CMORima Olberkytė-Stankus, OMD, CEO, buvusi įvairių organizacijų CMO Diskusija įvyks: gruodžio 14 d. 12:00 val., ONLINE Prisijunkite prie išskirtinės vadovų bendruomenės Lietuvoje! Daugiau apie studijas ČIA.
Online diskusija „Strateginė rinkodara: organizacijos augimo variklis?“
Renginiai