Švietimo lyderystė

Stipresni mokytojai ir vadovai – stipresnės mokyklos. Pradėjome šią studijų programą, nes tuo tvirtai tikime. Švietimo ir vadybos srityse siekiantys sustiprėti profesionalai susitinka „Švietimo lyderystės“ magistrantūros studijose. „Švietimo lyderystė“ pelnė apdovanojimą „Innovations that Inspire“ projekte

Registruotis konsultacijai
Jonavos Senamiesčio mokyklos mokytoja Kristina Čepukėnė
Jau po kelių studijų mėnesių į švietimo sistemą pradėjau žiūrėti kitomis akimis, pastebiu klaidas, galimybes jų ištaisymui ir supratimą, kaip tai padaryti.
Kristina Čepukėnė
Jonavos Senamiesčio mokyklos mokytoja
Dr. Dalius Misiunas ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektorius
Pokyčiai visose organizacijose prasideda nuo vadovo. Švietimo įstaigose – lygiai taip pat.
Dr. Dalius Misiūnas
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektorius

Kokius iššūkius sprendžia Švietimo lyderystės studijos?

Švietimo lyderystė

Susipažink su studijų programa iš arčiau

Vienijame švietimo lyderius, kurie siekia progreso, pokyčio, vidinio augimo ir karjeros.
Gaunamos naujausios vadybos ir lyderystės žinios
Vertę švietimo bendruomenei kuriantys tiriamieji ir baigiamieji darbai
Geriausi dėstytojai iš ISM ir užsienio universitetų
Asmeninių savybių ir kompetencijų ugdymas
Galimybė dalyvauti stiprioje alumnų bendruomenėje
Dirbantiems magistrantams patogus paskaitų laikas
SUSIPAŽINKIME. Rytis Komičius – ISM Švietimo lyderystės programos vadovas
21:09
Švietimo lyderystė

Programos tikslai

Parengti aukštos kvalifikacijos švietimo profesionalus ir vadovus

Įgalinti švietimo profesionalus kurti proveržį savo organizacijose

Auginti žiniomis besidalijančią švietimo profesionalų bendruomenę

Stiprinti Lietuvos švietimo sistemą

Vilniaus lopšelio-darželio „Jurginėlis“ direktorius Dr. Sergejus Neifachas
Ši programa yra svarus pastiprinimas švietimo įstaigos vadovams ir darbuotojams
Dr. Sergejus Neifachas
Vilniaus lopšelio-darželio „Jurginėlis“ direktorius

„Švietimo lyderystės“ programa gimė iš LR ŠMSM projekto „Lyderių laikas“

30
%
Absolventų ėmėsi vadovaujamų vaidmenų švietimo įstaigose*
50
%
Absolventų padarė karjeros pokytį*
500
+
Absolventų
*2019 m. ataskaitos duomenys

Kurso informacija, kainos, finansavimas ir priėmimas

Bendra informacija

  • Lietuvių kalba
  • 1,5 metų
  • Kas antrą penktadienį ir šeštadienį, nuo 9.00 iki 17.00
  • Verslo vadybos magistras
  • Rudens semestro pradžia – 2024 09 06

Dėstomų dalykų pristatymas

Kainos

Informacija ruošiama.

Studijos trunka 1,5 m.

Studijų valstybinis kodas 6211LX008

P.S. daugiau apie mokėjimo galimybes informacija suteikiama konsultacijos metu

Finansavimas

GPM lengvata studijoms

  • Pasinaudokite GPM lengvata studijoms ir susigrąžinkite iki 20% nuo sumokėto studijų mokesčio

 

Valstybinio studijų fondo finansavimas

  • Daugiau apie šią finansavimo galimybę itin palankiomis sąlygomis rasite ČIA.

16 savivaldybių jau finansuoja studijas savo ugdymo įstaigų lyderiams

  • Planuojate studijas ISM? Pasidomėkite finansavimo galimybėmis savo savivaldybėje

Priėmimas

Informacija ruošiama.

Atsiliepimai

Mindaugas Malcevičius
Šiaulių „Sandoros“ progimnazijos pavaduotojas ugdymui
Kiekvienam švietimo lyderiui rekomenduoju ISM „Švietimo lyderystės“ studijas. Laikas šioje programoje išplečia supratimą, kas yra švietimas ir švietimo vadovas, čia stiprinamos lyderystės ir vadybos kompetencijos. Tam, kad mūsų švietimo bendruomenė turėtų stiprius švietimo lyderius, tai yra labai reikalinga.
Brigita-Mieziuniene
Brigita Miežiūnienė
Vilniaus „Ryto“ progimnazijos mokytoja
Kiekvienas švietimietis turi būti profesionalas, o „Švietimo lyderystės“ studijos padeda tai užtikrinti. Čia susirenka švietimo lyderiai iš visos Lietuvos, todėl džiaugiuosi galimybe pažinti kitus švietimiečius ir su jais bendradarbiauti.
Rasa Vaisietienė
Rasa Vaisietienė
Druskininkų lopšelio-darželio „Žibutė“ direktorė
Pedagogikos studijose man itin trūko vadybinių žinių, todėl šias kompetencijas tikiuosi sustiprinti „Švietimo lyderystės“ studijose. Pasaulyje nuolat vyksta pokyčiai, keičiasi vaikų ir jų tėvų poreikiai, diegiamos inovacijos, todėl ši programa, siekiant tvirtai jaustis šių pokyčių metu, švietimo atstovams labai reikalinga. Be viso to, studijose atradau stiprią, motyvuotą bendruomenę iš visos Lietuvos, kuri skatina siekti daugiau.
Dovilė Bisigirskienė
Dovilė Bisigirskienė
Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazijos vyresnioji lietuvių kalbos mokytoja
Šiandien girdime, kad švietimo laukia dideli pokyčiai. Norisi būti ne vien tik tų pokyčių dalimi, bet ir pačiai juos inicijuoti. „Švietimo lyderystės“ studijos suteikia galimybę mokytis, tobulėti. Jos buria bendraminčius, atveria kelius į dalijimąsi, diskusijas, patirties sklaidą, ragina kurti inovatyvią, atvirą, pažangią švietimo sistemą. Tai, ką čia išgirstame ir išmokstame, praturtina ir mus, ir mūsų organizacijas.
Vita Melėnienė
Vita Melėnienė
Naujosios Akmenės Ramučių gimnazijos mokytoja
Švietimo lyderystė“ yra kažkas nerealaus. Čia studijuoti atėjau, nes man svarbu lygiagrečiai žengti su besikeičiančiu pasauliu. Man svarbu suprasti pokyčius ir būti jiems pasiruošus. Šiose studijose matau daug vertės ir naudos. Jau pirmųjų paskaitų metu išgirdau man aktualią informaciją, čia daug praktikos, todėl daug dalykų galima išbandyti realiai.
Vaida Apšegienė
Vaida Apšegienė
Radviliškio Vaižganto progimnazijos direktoriaus pavaduotoja
Studijų pradžia visiškai pateisino mano lūkesčius. Džiugina tiksliai sustyguoti organizaciniai procesai, įdomios, kryptingos, įtaigios paskaitos ir, svarbiausia, dėstytojai – savo srities profesionalai. Studijos suteikia žinių, motyvuoja, įgalina veikti ir prisidėti kuriant vertę savo bendruomenėje. Tikiu, jog ISM „Švietimo lyderystės“ programa daro realų, teigiamą poveikį mūsų šalies švietimo sistemai.
Gražina Kaklauskienė
Gražina Kaklauskienė
Švietimo mainų paramos fondo direktoriaus pavaduotoja
Studijose įgytos žinios padėjo esamą patirtį susisteminti, pagilinti ir – kas svarbiausia – pagrįsti moksliniais įrodymais. Tai leidžia mano kasdieniame darbe greičiau priimti pasiteisinančius sprendimus, sėkmingiau ugdyti vidurinės grandies vadovus, plėtoti savo organizacijoje įrodymais grįstą kultūrą. Šios studijos – itin retas mūsų šalyje fenomenas, kai drauge mokosi, diskutuoja ir veikia visų švietimo sektorių ir švietimo valdymo institucijų atstovai, ieškoma pačių geriausių sprendimų esantiems iššūkiams švietime, auginamas profesinio solidarumo ir atsakomybės vienų už kitus jausmas.
Živilė Skinulytė Zylė
Živilė Skinulytė Zylė
Direktoriaus pavaduotoja Elektrėnų meno mokykloje, profesionali dailininkė, dailės mokytoja bei sertifikuota meno terapeutė, dviejų organizacijų įkūrėja.
Senolių išmintis mums sako, kad mokslo ant pečių nenešiosi, taigi noriu mokytis. Mes mokomės ISM tam, kad kurtume pokyčius vardan žmogaus kokybiško mokymosi bei gerovės, kad besimokantis žmogus pajustų poveikį. Pokyčius jau matau ne tik savyje, bet ir savo mokykloje. Kiekvienas mokymosi etapas buvo reikšmingas, kiekviena mokymosi minutė buvo labai svarbi. Tai, ko išmokau čia, yra tikrai didelė vertybė.
Vilniaus lopšelio-darželio „Jurginėlis“ direktorius Dr. Sergejus Neifachas
Dr. Sergejus Neifachas
Vilniaus lopšelio-darželio „Jurginėlis“ direktorius
Labai džiaugiuosi, kad turiu galimybę studijuoti „Švietimo lyderystės“ programoje. Studijų kokybė puiki, o dėstoma medžiaga padeda gilintis ir suprasti įvairias švietimui svarbias sritis, pritaikant vadybines žinias ir įžvalgas. Čia taip pat jau spėjau susipažinti ir su ateityje itin praversiančiais dalykais, kaip strategija ar rinkodara, o tai padės geriau pristatyti savo švietimo įstaigą ir išryškinti jos vertes. Ši programa yra didelis pastiprinimas švietimo įstaigos vadovams ir darbuotojams. Čia surinkta puiki dėstytojų komanda bei nuostabus bendraminčių būrys.
Adas Papartis
Adas Papartis
Vilniaus Volungės darželio-mokyklos direktoriaus pavaduotojas
„Švietimo lyderystės“ programoje gavau daug naudingų žinių, informacija aktuali ir pritaikoma. Jeigu ateityje lauks karjeros posūkis – po šių studijų žinau, kad būsiu jam pasiruošęs. O mokytis juk reikia visą gyvenimą, nes pasaulyje viskas labai greitai keičiasi ir vakar dienos žinios rytojui nebetinka. Nuolatinis savęs tobulinimas padeda būti patraukliu darbo rinkoje, o žinojimas – sėkmingai veikti.
Aneta Gracijana Lapcun
Aneta Gracijana Lapcun
Vilniaus lopšelio-darželio „Saulėtekis“ direktorė
Studijas ISM universiteto „Švietimo lyderystės“ programoje pradėjau su tikslu gauti žinių, išplėsti savo kompetencijas bei patobulinti vadybines bei lyderystės žinias. ISM puikiai derinama teorija ir praktika, todėl visą informaciją galima iš karto pritaikyti grįžus į savo darbovietę.
Jonavos Senamiesčio mokyklos mokytoja Kristina Čepukėnė
Kristina Čepukėnė
Jonavos Senamiesčio mokyklos mokytoja
Trys svarbiausi dalykai, kuriuos išsinešiu iš „Švietimo lyderystės“ programos – žinios, nauji ryšiai, kurie užsimezgė tarp kurso kolegų ir patirtis. Jau po kelių studijų mėnesių į švietimo sistemą pradėjau žiūrėti kitomis akimis, pastebiu klaidas, galimybes jų ištaisymui ir supratimą, kaip tai padaryti. Viskas, ką mokomės čia yra pritaikoma. Ir esant galimybei daryti karjeros pokyti, žinau, kad būsiu tam pasiruošusi.
Konsultacija

Svarstai apie studijas?

Registruokis konsultacijai ir atsakysime į visus tavo klausimus! O gal jau pasirinkai studijų programą? Tada pateik paraišką internetu.
Kontaktai
 Programos direktorius Rytis Komičius
Rytis Komičius
Programos direktorius
+370 648 07631 rytis.komicius@ism.lt