ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas kviečia Lietuvos švietimo atstovus pasinaudoti išskirtine galimybe ir gauti valstybės finansavimą ISM „Švietimo lyderystės“ magistrantūros studijoms. Lietuvos švietimo lyderių studijos bus finansuojamos Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.
Kasmet „Švietimo lyderystės“ studijos pritraukia gausų būrį švietimo įstaigų vadovų, pavaduotojų, mokytojų ir švietimo bendruomenės atstovų, siekiančių stiprinti savo vadovavimo ir lyderystės kompetencijas. Šiemet susidomėjusieji studijomis turi neeilinę progą gauti valstybės paramą. Be to, pagal Lietuvos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos rekomendaciją, visi švietimo įstaigų vadovai iki 2027 m. skatinami įgyti magistro laipsnį, todėl ISM „Švietimo lyderystės“ studijos padės atverti naujų asmeninių ir profesinių galimybių.
„Nepaprastai svarbu, kad valstybė švietimo lyderystės stiprinimą laiko prioritetiniu klausimu ir prisideda, skatindama švietimo atstovus gilinti profesines žinias. Švietimo įstaiga yra sudėtinga organizacija, kurios užtikrintam gyvavimui reikalinga stipri lyderystė ir atsakomybę prisiimti norintys profesionalūs vadovai, pavaduotojai ar mokytojai. Kviečiame visus šalies švietimo srities atstovus pasinaudoti valstybės kvietimu ir prisijungti prie „Švietimo lyderystės“ studijų bei ugdyti sėkmingus mokinius, kurti modernias bei inovatyvias mokyklas, gimnazijas ar darželius“, – teigia ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektorius dr. Dalius Misiūnas.
„Švietimo lyderystės“ studijų procese ugdomas platus kompetencijų spektras. Tarp įgyjamų kompetencijų patenka gebėjimas užtikrinti švietimo įstaigos ateitį, organizuoti įstaigos kasdienį gyvenimą, veiklą, įgyvendinti organizacijos pokyčius ir viziją. Ne mažiau svarbios programoje įgyjamos kompetencijos – ugdymo proceso organizavimas, darbas su komanda ir asmeninis meistriškumas, vadyba ir lyderystė.
„Ėmiau labiau pasitikėti savimi, padrąsėjau, žinau, ko noriu ir ko sieksiu“, „Transformavau savo darbo su komanda įgūdžius, gebu, sutelkti ir motyvuoti savo žmones bei sėkmingiau su jais dirbti“ – tai vos keli pavyzdžiai iš asmeninių transformacijų, apie kurias mums pasakoja studijas jau baigę „Švietimo lyderystės“ alumnai. Šiose studijose susikuria švietimo atstovų bendruomenė, kuri ateityje tampa ir bendraminčiai, ir bendražygiai“, – pasakoja „Švietimo lyderystės“ programos direktorė ir Taikomosios organizacijos psichologijos modulio vadovė Margarita Pilkienė.
Prisijungti prie „Švietimo lyderystės“ studijų švietimo atstovai nusprendžia paskatinti ne tik vidinės iniciatyvos, bet ir paraginti savo krašto savivaldybės. Jau eilę metų ISM Vadovų mokykla bendradarbiauja su šalies savivaldybėmis, kurios skiria stipendijas studijuoti šiose magistrantūros studijose.
Anot Druskininkų savivaldybės Administracijos direktoriaus pavaduotojos ir „Švietimo lyderystės“ studijų alumnės Dianos Brown, nuo 2020 m. ISM universiteto „Švietimo lyderystės“ studijas baigė ir magistro diplomą įgijo 8 Druskininkų švietimo bendruomenės atstovai (mokyklų vadovai, jų pavaduotojai, mokytojai, švietimo skyriaus specialistai), dar 4 studijuoja šiuo metu.
„Kai kalbama apie švietimą – čia ypač reikalingos pokyčių valdymo, inovacijų diegimo, bendrystės ir dialogo kūrimo, derybinės kompetencijos. Mokykloje daug skirtingų tikslinių grupių, jų interesus bei požiūrį, kas yra kokybiškas švietimas, derinti nelengva. Kompetentingi mokyklų vadovai aktyviai prisideda tiek prie ilgalaikės Druskininkų plėtros strategijos įgyvendinimo, tiek prie geriausių mokinių ugdymosi sąlygų kūrimo, pozityvios mokymosi aplinkos kūrimo“, – teigia D. Brown.
Daugiau informacijos apie valstybės finansavimą „Švietimo lyderystės“ studijoms paštu aussel@ism.lt
Daugiau apie švietimo lyderystės studijas sužinokite ČIA.