Karjera ISM

Apie karjerą ISM

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas – tai ypatinga vieta, keičianti žmonių gyvenimus. Tai vieta, kur esami ir būsimi lyderiai mokosi ir kuria kartu. Tai verslo, akademikų, specialistų ir studentų bendruomenė, kuriai rūpi mūsų visų ateitis. Tai vieta, kurioje Jūs galite įgyvendinti savo idėjas, dalintis patirtimi ir žiniomis. Mes ieškome talentingų žmonių, kurie nori keisti, augti ir daryti prasmingus pokyčius visuomenėje.

Kviečiame prisijungti prie ISM bendruomenės, rašykite mums el. paštu cv@ism.lt

* Vadovaujantis ISM asmens duomenų apsaugos politika, kandidatų asmens duomenys tvarkomi ne ilgiau kaip 6 mėnesius nuo jų pateikimo datos. Universitetas laikosi griežtų konfidencialumo įsipareigojimų ir asmens duomenų apsaugos reikalavimų.

Mes Jums siūlome:

  • Įdomų, dinamišką ir prasmingą darbą švietimo srityje;
  • Profesionalius ir ambicingus kolegas, kurie, kokios veiklos besiimtų, vadovaujasi „one step ahead” požiūriu;
  • Tarptautines stažuotes geriausiuose pasaulio universitetuose;
  • Nuolaidą studijoms ISM vadybos ir ekonomikos universitete;
  • Privatų sveikatos draudimą;
  • Papildomas laisvas dienas Kalėdiniu laikotarpiu;
  • Malonias staigmenas įvairiomis progomis;
  • Galimybę įgyvendinti savo idėjas, iniciatyvas. Kuo daugiau, tuo geriau!

Atviros administracinės pozicijos

Studentų priėmimo vadybininkas/ -ė darbui su bakalauro studijomis

2024-07-31

TIKIMĖS, KAD TAU BUS ĮDOMU:

  • Konsultuoti potencialius bakalauro studentus studijų ISM Universitete klausimais;
  • Palaikyti nuolatinį ryšį su potencialiais bakalauro studentais el. laiškais bei telefonu;
  • Bendrauti ir bendradarbiauti su Lietuvos gimnazijomis;
  • Vizitų gimnazijose metu mokiniams pristatyti studijų ISM galimybes;
  • Koordinuoti įvairius edukacinius projektus;
  • Atstovauti ISM Universitetą studijų pristatymo renginiuose bei parodose;
  • Vykdyti stojimo procesą;
  • Siūlyti bei įgyvendinti naujas studentų pritraukimo idėjas.

TIKIMĖS, KAD TU:

  • Turi patirties pardavimų srityje (patirtis švietimo srityje – privalumas);
  • Turi aukštąjį išsilavinimą;
  • Esi komunikabilus (-i) ir turi gerus viešojo kalbėjimo įgūdžius;
  • Puikiai rašai ir bendrauji anglų kalba;
  • Esi atsakingas (-a), turi gerus laiko planavimo ir organizacinius įgūdžius;
  • Domiesi naujausiomis švietimo tendencijomis, esi iniciatyvus (-i), turi idėjų ir noro jas įgyvendinti;
  • Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir automobilį.

TAVĘS LAUKIA:

  • Organizacinė kultūra, kur nuolatinis siekis tobulėti ir buvimas žingsniu priekyje yra pagrindinės vertybės;
  • Nuolatinis profesinis tobulėjimas – galimybė išvykti į Erasmus stažuotes, nuolaidos studijoms ISM universitete, verslo ir mokslo renginiai;
  • Papildomos atostogos tarp Kalėdų ir Naujųjų metų;
  • Darbo vieta pačiame Vilniaus centre, naujame biure;
  • Hibridinis darbo modelis (3/2);
  • Papildomas sveikatos draudimas atitinkamai vidaus tvarkai;
  • Kuro kompensavimas vykdant darbo funkcijas;
  • Bazinis atlygis 2100 – 2500 Eur/mėn. (neatskaičius mokesčių), priklausomai nuo turimos patirties, bei papildomi priedai už pasiektus rezultatus;
  • Planuojama darbo pradžia: nuo 2024 m. rugpjūčio mėn.

Tavo gyvenimo aprašymo lauksime iki 2024 m. liepos 31 d. (įskaitytinai) el. paštu cv@ism.lt

Konfidencialumas garantuojamas. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

Vadovų mokymosi konsultantas/ -ė

Prisijunk prie ISM Executive School pardavimų komandos – tapk Vadovų mokymosi konsultante (-u). Tavo būsimoje komandoje dirba 7 savo srities profesionalai, kurie kasdien siekia kokybiškai konsultuoti privačius ir verslo klientus, ieško kūrybiškų ir lanksčių sprendimų ir jaučia aistrą nugalėti!

TAVO DARBO DIENA SUSIDĖS IŠ TOKIŲ UŽDUOČIŲ:

  • Konsultacijų potencialiems klientams vedimas – vadovų mokymosi poreikių identifikavimas, supažindinimas su ISM studijų programomis, jų turiniu;
  • Dalyvavimas ISM organizuojamuose studijų programų pristatymo ir B2B renginiuose;
  • Santykio kūrimas su verslo klientais – susitikimai, paslaugų pristatymas, ryšio palaikymas;
  • Kliento kelionės fiksavimas ir sekimas CRM sistemoje;
  • Kandidatavimo ir priėmimo į studijų programas administravimas;
  • Pardavimų strategijos kūrimą ir jos įgyvendinimą.
  • Įsitraukimas į rinkodaros veiklas didinant studijų programų žinomumą;
  • Įsitraukimas į pardavimų strategijos kūrimą ir jos įgyvendinimą.

PASITIKRINK, AR TAU TINKA ŠI POZICIJA:

  • Turi ne mažiau kaip 2-3 metų darbo patirties pardavimų srityje ir esi orientuota (-as) į klientą;
  • Nori bendrauti su klientais ir padėti jiems, ieškant geriausio sprendimo;
  • Esi motyvuota (-as) siekti aukščiausio rezultato;
  • Turi aukštąjį išsilavinimą;
  • Labai gerai moki anglų kalbą;
  • Mokymo produktų pardavimo patirtis būtų privalumas.

KAS LAUKIA ISM:

  • Organizacinė kultūra, kur nuolatinis siekis tobulėti ir buvimas žingsniu priekyje yra pagrindinės vertybės;
  • Nuolatinis profesinis tobulėjimas – galimybė išvykti į Erasmus stažuotes, nuolaidos studijoms ISM universitete, verslo ir mokslo renginiai;
  • Papildomos atostogos tarp Kalėdų ir Naujųjų metų;
  • Darbo vieta pačiame Vilniaus centre, naujame biure;
  • Hibridinis darbo modelis (3/2);
  • Papildomas sveikatos draudimas atitinkamai vidaus tvarkai;
  • Bazinis atlygis iki 2700 Eur/mėn. (neatskaičius mokesčių), priklausomai nuo Tavo patirties. Papildomi priedai už Tavo pasiektus rezultatus;
  • Planuojama darbo pradžia: nuo 2024 m. rugsėjo mėn.

Tavo gyvenimo aprašymo lauksime el. paštucv@ism.lt

Konfidencialumas garantuojamas. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

Studijų programos vadybininkas (-ė)

2024-07-31

PAGRINDINĖS ATSAKOMYBĖS BUS UŽ:

  • Sklandų studijų proceso užtikrinimą;
  • Studijų duomenų bazės, e-mokymo sistemos administravimą;
  • Vidinės studijų dokumentacijos rengimą ir tvarkymą;
  • Studentų prašymų/ užklausų valdymą;
  • Studentų, dėstytojų konsultavimą migracijos klausimais;
  • Individualų studentų, dėstytojų ir kt. interesantų konsultavimą studijų proceso klausimais;
  • Mūsų klientų – studentų, visapusišką gerosios patirties Universitete kūrimą bei išpildymą.

TIKIMĖS, KAD TU:

  • Turi administracinio darbo patirties ir esi orientuotas į klientą;
  • Esi įžvalgus, iniciatyvus ir pozityvus, gebantis dirbti komandoje ir individualiai;
  • Taikai aukštus kokybės standartus ir laikaisi susitarimų;
  • Turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • Labai gerai moki anglų kalbą;
  • Būsi dėmesingas kiekvieno kliento poreikiams ir klausimams;
  • Darbo patirtis su informacinėmis sistemomis būtų privalumas.

MES TAU SIŪLOME:

  • Galimybę realizuoti savo stipriąsias savybes – laiko planavimą, organizuotumą, kūrybiškumą, klientų poreikių identifikavimą ir sprendimų pasiūlymą;
  • Organizacinę kultūrą, kur nuolatinis siekis tobulėti ir buvimas žingsniu priekyje yra pagrindinės vertybės;
  • Nuolatinį profesinį tobulėjimą – galimybę išvykti į Erasmus stažuotes, nuolaidas studijoms ISM universitete ir pan.;
  • Sveikatos draudimą atitinkamai vidaus tvarkai;
  • Papildomas atostogas tarp Kalėdų ir Naujųjų metų;
  • Darbo vietą pačiame Vilniaus centre, naujame biure;
  • Hibridinį darbo modelį (3/2);
  • Mėnesinį darbo užmokestį: 1500 – 1900 EUR (neatskaičius mokesčių), priklausomai nuo Tavo patirties.

Tavo gyvenimo aprašymo lauksime iki 2024 m. liepos 31 d. (įskaitytinai) el. paštu cv@ism.lt

Konfidencialumas garantuojamas. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

Executive School Pardavimų ir verslo vystymo vadovas (-ė)

2024-07-31

Prisijunk prie ISM vadovų komandos ir tapk Executive School pardavimų ir verslo vystymo vadovu (-e). Tau patikėsime  ISM Executive School strategijos formavimo, produktų ir paslaugų krepšelio bei tarptautinės plėtros vystymą. Šia veikla Tu turėsi galimybę prisidėti prie ypatingos misijos – vadovų augimo!

Tavo būsimoje komandoje dirba 7 savo srities profesionalai, kurie kasdien siekia kokybiškai konsultuoti privačius ir verslo klientus, ieško kūrybiškų ir lanksčių sprendimų ir jaučia aistrą nugalėti!

TAVO DARBO DIENA SUSIDĖS IŠ TOKIŲ UŽDUOČIŲ:

  • Vadovavimas ISM Executive School pardavimų komandai – kompetencijų, reikalingų tikslui pasiekti identifikavimas ir komandos narių ugdymas, tikslų nustatymas, rezultatų užtikrinimas, bonusinės sistemos formavimas ir kt.;
  • Glaudus bendradarbiavimas su rinkodaros ir komunikacijos komandomis, programų vadovais, formuojant bendrą Executive School strategiją;
  • Darbas su stambiaisiais B2B klientais;
  • Executive School produktų krepšelio formavimas;
  • Paslaugų vadovams kokybės užtikrinimas ir plėtra (mokymosi ir karjeros konsultacijos);
  • Sklandaus priėmimo proceso užtikrinimas;
  • Pristatymai verslo bendruomenei apie vadovų mokymąsi ir karjerą;
  • Rinkos analizė bei strateginės iniciatyvos konkurencingumui užtikrinti.

PASITIKRINK, AR TAU TINKA ŠI POZICIJA:

  • Turi patirties vadovaujant pardavimų komandai;
  • Esi motyvuota (-as) siekti aukščiausio rezultato ir tuo įkvėpti  visą komandą;
  • Tau svarbios asmeninio tobulėjimo, vadovų karjeros temos;
  • Tu myli ISM ir esi pasiryžusi (-ęs) prisidėti prie one step ahead organizacijos kultūros puoselėjimo;
  • Turi aukštąjį išsilavinimą;
  • Laisvai komunikuoji tiek raštu, tie žodžiu anglų kalba;
  • Mokymo produktų pardavimo patirtis būtų privalumas.

KAS LAUKIA ISM:

  • Organizacinė kultūra, kur nuolatinis siekis tobulėti ir buvimas žingsniu priekyje yra pagrindinės vertybės;
  • Nuolatinis profesinis tobulėjimas – galimybė išvykti į Erasmus stažuotes, nuolaidos studijoms ISM universitete, verslo ir mokslo renginiai;
  • Papildomos atostogos tarp Kalėdų ir Naujųjų metų;
  • Darbo vieta pačiame Vilniaus centre, naujame biure;
  • Hibridinis darbo modelis (3/2);
  • Papildomas sveikatos draudimas atitinkamai vidaus tvarkai;
  • Bazinis atlygis nuo 3500 Eur/mėn. (neatskaičius mokesčių), priklausomai nuo Tavo patirties bei papildomi priedai už Tavo komandos pasiektus rezultatus;
  • Planuojama darbo pradžia: 2024 m. rugsėjo mėn.

Tavo gyvenimo aprašymo lauksime el. paštu cv@ism.lt

Konfidencialumas garantuojamas. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

Duomenų valdymo specialistas (-ė)

2024-07-31

Būsi atsakingas už:

  • Darbą su studentų vidinėmis ir išorinėmis informacinėmis sistemomis, jų procesais, studentų duomenų monitoringą;
  • Studijų mokesčio taikymą bei atitinkamų užklausų valdymą;
  • Duomenų, statistikos teikimą išorinėms institucijoms;
  • Darbą su saugiaisiais dokumentais-blankais ir jų išdavimu;
  • Pažymų ruošimą, studijų baigimo dokumentų spausdinimą ir kitų studijų dokumentų tvirtinimą;
  • Kitų užduočių, susijusių su duomenų suvedimu, apdorojimu ir pateikimu, vykdymą.

Mes tikimės, kad Tu:

  • Turi administracinio darbo patirties bei gebi greitai įsisavinti naują informaciją;
  • Esi atidus, kruopštus, iniciatyvus ir pozityvus žmogus, gebantis dirbti komandoje ir individualiai;
  • Taikai aukštus kokybės standartus ir laikaisi susitarimų;
  • Esi kruopštus ir atidus detalėms;
  • Turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • Moki anglų kalbą ne žemesniu nei B2 lygiu;
  • Darbo patirtį su informacinėmis sistemos laikysime privalumu.

Mes Tau siūlome:

  • Organizacinę kultūrą, kur nuolatinis siekis tobulėti ir buvimas žingsniu priekyje yra pagrindinės vertybės;
  • Nuolatinį profesinį tobulėjimą – galimybę išvykti į Erasmus stažuotes, nuolaidas studijoms ISM universitete ir pan.;
  • Papildomos atostogos tarp Kalėdų ir Naujųjų metų;
  • Darbo vietą pačiame Vilniaus centre, naujame biure;
  • Hibridinis darbo modelis (3/2);
  • Papildomą sveikatos draudimą atitinkamai vidaus tvarkai;
  • Galimybę realizuoti savo stipriąsias savybes – laiko planavimą, organizuotumą, kūrybiškumą, klientų poreikių identifikavimą ir sprendimų pasiūlymą;
  • Mėnesinį darbo užmokestį: 1500 – 1900 EUR (neatskaičius mokesčių), priklausomai nuo Tavo patirties.

Tavo gyvenimo aprašymo lauksime iki 2024 m. liepos 31 d. (įsk.) el. paštu cv@ism.lt

Konfidencialumas garantuojamas. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

Atviros akademinės pozicijos

Full-Time Academic Position in Economics

2024-07-31

We are inviting a dynamic and dedicated individual to join our faculty as an Associate Professor / Professor of Economics at ISM University of Management and Economics.

The successful candidate will develop and deliver high-quality lectures and seminars in the fields of macroeconomics, history of economic thought, and/or monetary economics.

Responsibilities:

  • Develop and deliver high-quality lectures and seminars in the field of economics.
  • Design and update course materials to ensure relevance and alignment with current industry practices and academic standards.
  • Mentor and supervise students preparing bachelor’s or master’s thesis.
  • Conduct independent research in the field of economics, publishing in AJG ranked academic journals.
  • Engage in scholarly activities, including presenting research findings in academic conferences and applying for competitive research grants.
  • Collaborate with faculty members on research projects and contribute to academic initiatives.
  • Participate in meetings, committees, and other community activities.

Qualifications:

  • PhD or PhD candidate in Economics or a related field.
  • At least three years of teaching experience in Economics or related fields.
  • Demonstrated excellence in teaching, with a commitment to student-centered learning.
  • Track record of research publications and a strong research agenda.
  • Ability to effectively communicate complex concepts and engage students in a classroom setting.
  • Strong interpersonal skills and the ability to work collaboratively within a diverse academic community.

We offer:

  • Academic environment, where desire and passion to impact a positive change in the society is a key motivator.
  • Interesting, dynamic and meaningful work in the field of education.
  • Organizational culture with a „one step ahead” mindset whatever activities we engage into.
  • Professional and supportive back -office colleagues, who sincerely care about our academics to have outstanding experiences.
  • Wonderful  working space in the very heart of an amazing city-Vilnius.
  • Motivated students of international background.
  • International internships and/or business trips at the best universities in the world.
  • Ability to engage in research, management activities should you desire so.
  • Additional Health Insurance in accordance with inside University policies.
  • Additional days off during Christmas period.
  • Pleasant surprises on various occasions.
  • The opportunity to implement your own ideas, initiatives. The more, the better!
  • Compensation package – depending on your profile’s diversity (lectures, research, publications, administration)/your scientific degree/your experience.

Application Process:

Interested candidates are invited to submit the following application materials via cv@ism.lt:

  • Cover letter highlighting teaching philosophy, research interests, and suitability for the position.
  • Curriculum vitae (CV) with a list of publications and relevant academic accomplishments.
  • Teaching evaluations (if available).
  • Names and contact information of three professional references.

ISM University of Management and Economics is an equal-opportunity employer committed to fostering diversity within its faculty. We encourage applications from individuals of all backgrounds and experiences.

Note: All applications and inquiries will be treated with strict confidentiality.

We aim to reach a wide range of talented professionals in the field of business and economics. We look forward to receiving applications from qualified candidates who are passionate about teaching, research, and contributing to our academic community.

Faculty Position in Marketing

2024-07-31

ISM University of Management and Economics invites applications for a full-time faculty position at the rank of Associate Professor, Assistant Professor, or Junior Assistant Professor or Lecturer beginning September 2024.

We are seeking an excellent teacher-scholar to teach undergraduate and graduate courses in marketing, including consumer behavior, B2B marketing, digital marketing, strategic marketing, and more. Candidates should have experience conducting and publishing high-quality research.

Responsibilities include:

  • Teaching graduate and undergraduate marketing courses in English;
  • Conducting and publishing research in leading marketing journals;
  • Advising students and serving on thesis committees;
  • Participating in curriculum development.

Required qualifications:

  • Ph.D. in Marketing or related field completed or near completion. Exceptions may be made for candidates with a Master’s degree and significant professional marketing experience;
  • Record of research publications or strong potential for publications;
  • Ability to deliver innovative, high-quality classes in English (knowledge of Lithuanian is not required);
  • A Ph.D. from an international university is preferred. Candidates with a Lithuanian Ph.D. must demonstrate strong international experience;
  • Strong interpersonal and communication skills.

ISM provides a collaborative environment, competitive pay and benefits, and research support.

Application process:

Candidates are invited to submit the following application materials via cv@ism.lt:

  • A cover letter highlighting your teaching philosophy, research interests, and suitability for the position;
  • A curriculum vitae (CV) listing your publications and relevant academic accomplishments;
  • Teaching evaluations (if available);
  • Contact information for three professional references.

ISM University of Management and Economics is an equal opportunity employer committed to fostering diversity within our faculty. We welcome and encourage applications from qualified individuals of all backgrounds and experience.

Please note that all applications and inquiries will be treated with strict confidentiality.

We aim to connect with talented professionals passionate about teaching, research, and contributing to our academic community. We look forward to receiving applications from qualified candidates for this position.