10 dienų, 8 lektoriai ir 1 laiminti darbdavio įvaizdžio strategija Jūsų organizacijai
ISM Executive School kviečia į pirmuosius Lietuvoje darbdavio prekės ženklo tęstinius mokymus, skirtus norintiems į darbdavio patrauklumą žiūrėti strategiškai.
Trijų mėnesių programos metu dalyviai ruoš darbdavio prekės ženklo strategiją savo organizacijai, o šiame procese juos lydės geriausi šalies ekspertai ir praktikai.
D.U.K.
Kam skirti mokymai?
Personalo vadovams ir specialistams, rinkodaros ir komunikacijos vadovams bei specialistams, darbdavio prekės ženklo specialistams.
Kodėl verta prisijungti?
- Su ekspertų pagalba atliksite darbuotojų tyrimą dabartiniam jūsų organizacijos darbdavio patrauklumui įvertinti;
- Remiantis tyrimo rezultatais sukursite unikalią darbdavio prekės ženklo strategiją, skirtą jūsų organizacijai;
- Gausite įrankius ir įgysite žinių, padėsiančių ne tik sukurti darbdavio prekės ženklo strategiją, bet ir ją įgyvendinti;
- Mokysitės ne tik iš geriausių srities ekspertų, bet ir dalinsitės patirtimi su kolegomis iš kitų organizacijų.
Kaip bus organizuojami susitikimai?
Susitikimai bus organizuojami kas dvi savaites, ketvirtadieniais-penktadieniais. Mokymų pradžia – rugsėjo 18 d.
Susitikimų laikas
- rugsėjo 18, 19, 20 d.;
- spalio 10, 11 d.;
- spalio 24, 25 d.;
- lapkričio 7, 8 d.;
- lapkričio 29 d.
Programos struktūra
Programos lektoriai – akademinio ir verslo pasaulio profesionalai
Kaina
Early bird kaina PVPA nariams iki birželio 30 d. – 3520 €, vėliau – 3840 €
Vietų skaičius ribotas