Su šimtais klausimų nelikite vieni – Lietuvos vadovus skatina naujoji kampanija

Naujienos
2024-07-10

ISM Executive School startuoja su nauja kampanija vadovams – šalia lyderių pasisodinę pliušinius meškinus kviečia spręsti vadovų vienišumo problemą. Prieš porą metų startavę su „Drąsūs nežinoti visko“ kampanija, dabar ISM Executive School ragina vadovus su daugybe klausimų nelikti vienus, o susitikti bendraminčių bendruomenėje. ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas įvaizdinės reklaminės kampanijos kūrybą vėl patikėjo kūrybinei agentūrai „Autoriai“.

Prieš kelis metus ISM Executive School pradėjo itin sėkmingą įvaizdinę reklamos kampaniją „Drąsūs nežinoti visko“, kuri sulaukė didelės vadovų bendruomenės pripažinimo. „Drąsūs nežinoti visko“ tapo įkvepiančiu vadovų bendruomenės šūkiu, kurį dažnai galima buvo pastebėti vadovų socialinės medijos įrašuose ar išgirsti jų pasisakymuose ir pristatymuose.

ISM Executive School ir toliau tęsia prekės ženklo komunikacinę liniją ir šį kartą savo kampanijoje pasitelkia švelnų humorą. Tokiu būdu prekės ženklas patraukliai, bet kartu ir jautriai priartėja prie aktualios vadovų vienišumo temos, kad įkvėptų vadovų bendruomenės narius dalintis savo iššūkiais vienus su kitais.

„Daugybė tyrimų rodo, kad vadovai kildami savo karjeros laiptais, jaučiasi vieniši, nors ne visada drįsta tai pripažinti ar apie tai garsiai kalbėti. Vienišumo jausmas daro neigiamą įtaką jų darbui ir savijautai. Tačiau lyderystė neprivalo būti vieniša. ISM Executive School vienijame daugiau nei 3000 vadovų, todėl nuolat akcentuojame bendruomenę kaip didžiausią vertybę, kurioje vadovai vieni su kitais nebijo būti atviri ir dalinasi idėjomis, nesibaimindami, kad kažkas juos nukonkuruos. Šis atvirumas stiprina bendruomenę ir mažina vienišumo jausmą“, – teigia ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rinkodaros vadovė Laura Garunkštytė.

ISM universiteto rinkodaros vadovė Laura Garunkštytė
Laura Garunkštytė, ISM universitetas

Anot L. Garunkštytės, pastaruoju metu pripratome gyventi neramumų ir permainų laikais – popandeminis laikotarpis, hibridinis darbas, ekonominė ir geopolitinė įtampa, aktualios perdegimo ir tyliojo atsitraukimo (angl. quiet quitting) tendencijos – visa tai kelia vadovams svarbių klausimų.

Tokiu metu labiau nei bet kada norisi priklausyti bendraminčių bendruomenei, kurioje galima dalintis savo iššūkiais ir išgirsti panašias patirtis, padedančias priimti geresnius verslo sprendimus. „Kai vadovui atrodo, kad klausimų galvoje šimtai, o jis vienas, ir kyla mintis „kiek dar galima?“, svarbu neatsiriboti, o ieškoti naujos energijos ir resursų. Šią energiją, įkvėpimą bei naują požiūrį į savo darbą galima rasti tarp kitų vadovų, taip pat sprendžiančių daugybę panašių klausimų“, – vadovus nelikti vienus skatina L. Garunkštytė.

ISM Executive School atstovai teigia, kad tiek aukščiausios, tiek vidurinės grandies vadovams ypač svarbu yra ne tik rasti moksliškai pagrįstus atsakymus į kasdienius verslo klausimus, bet dar svarbiau – turėti su kuo pasitarti. ISM Executive School yra sukūrusi dvi – Vadovų magistrantūros ir Executive MBA – studijų programas vadovams, kuriose lyderiai auga ir tobulėja, mokydamiesi ne tik iš pasaulyje pripažintų TOP verslo mokyklų lektorių, bet ir, kas ne mažiau svarbu – vieni iš kitų.

Įvaizdinę reklaminę kampaniją ISM Executive School kūrė ir įgyvendino su kūrybine agentūra „Autoriai“.

Kūrybinės agentūros „Autoriai“ įkūrėja ir kūrybos vadovė Giedrė Ona Šileikytė
Giedrė Ona Šileikytė

Anot agentūros įkūrėjos ir kūrybos vadovės Giedrės Onos Šileikytės, su šia  kampanija, simboliškai filmuota ir fotografuota aukščiausiame Vilniaus taške – TV bokšte, tęsiama  ISM Executive School prekės ženklo komunikacinė linija, kuria pasakojami aukščiausių vadybos pozicijų užkulisiai.

„Ši meškinų kampanija pasakoja švelniai ironišką istoriją apie žmones, kurie pasiekę aukščiausias pozicijas, taip ilgai ir sunkiai siektas, supranta, kad liko vienui vieni. Esu tikra, kad daugybei vadovų pažįstamas jausmas, kuomet galva ošia nuo iššūkių, sprendimus reikia daryti, kolegų tarsi yra, bet iš tikro pasitarti nelabai yra su kuo. Tai ypač būdinga naujiems vadovams, kuomet dėl naujos pozicijos keičiasi viskas – santykiai su kolegomis, partneriais, reikia rasti naują būdą būti, suburti savo žmones“, – sako G. O. Šileikytė.

Gyvename itin sudėtingu laiku, kuomet svarbiausiu tampa ne klausimai, ką ir kaip daryti, o su kuo tai daryti – kas bus tie stipriausi žmonės, kuriais apsupsi save. Kur šiuos žmones, kasdien sprendžiančius labai panašius iššūkius, sutikti? Apie tai ir šioji kampanija.

 

Daugiau apie ISM Executive School galite sužinoti ČIA.

Daugiau informacijos apie ISM Executive School surasite ČIA.